Rood 2023-2024

In SO Rood zitten 10 kinderen. 2 meisjes en 8 jongens. In SO Rood is het zo dat een deel van de kinderen via KDC De Dolfijn bij ons in de klas komen. En zij nemen ook een juf mee. Dat betekent dat er in SO Rood altijd 3 juffen (of meesters) werken.

We werken met thema’s. Elk thema duurt van vakantie tot vakantie. In die periode proberen we zoveel mogelijk te leren over het thema en worden bijna alle vakken in dit thema gegeven. We beginnen dit jaar met het thema bijen.

In SO Rood vinden we het belangrijk om de kinderen zo zelfstandig mogelijk te maken. Dit betekent dat we veel tijd steken in het zelf aankleden na de gym- en zwemles, dat we leerlingen veel eerst zelf laten proberen en vooral ook dat we de leerlingen leren om om hulp te vragen. Want wat alleen misschien niet lukt, lukt ons samen vast wel!

Welke juffen werken er welke dagen?

Maandag: juf Hillie, juf Debbie en juf Anita

Dinsdag: juf Hillie, juf Ilse en juf Anita

Woensdag: vrij

Donderdag: juf Marloes, juf Debbie en juf Anita

Vrijdag: juf Marloes,  juf Debbie en juf Anita

Op dinsdag krijgen we gym van meester Bart en op vrijdag krijgen we zwemles van meester Ronnie.